Reklama
Informační portál www.cocky.cz je úzce specializován na problematiku kontaktních čoček a optometrie a jeho návštěvníci jsou zejména nositelé kontaktních čoček, zájemci o kontaktní čočky nebo specialisté z oboru. Proto je inzerce na www.cocky.cz efektivním způsobem propagace přesně cílené na skupinu uživatelů kontaktních čoček a je tedy vhodným řešením pro distributory kontaktních čoček, aplikační střediska a optiky.
Statistiky návštěvnosti
Průměrná denní návštěvnost (RU)* | 306 |
Měsíční počet zobrazených stránek (PV)* | 28 722 |
Průměrný čas strávený uživatelem na serveru (ATS) | 00:02:08 |
Struktura pohlaví | 74% ženy, 26% muži |
* Statistika návštěvnosti uvádí predikované průměrné hodnoty na základě historického vývoje pro rok 2010.
Ceny služeb kalkulovaných na základě počtu impresí budou účtovány podle reálných hodnot.
Reklamní formáty
Bannerová reklama
Název | Období | Imprese* | Cena | CPT | Rozměry |
---|---|---|---|---|---|
Mega Leaderboard | týden | 7500 | 4 500,- Kč | 600 | 728x90px |
Leaderboard | týden | 7500 | 3 750,- Kč | 500 | 468x60px |
Rectangle | týden | 7500 | 1 500,- Kč | 200 | 235x250px |
Hlavní partner | týden | 7500 | 2 250,- Kč | 300 | 230x100px |
Partner | týden | 7500 | 1 875,- Kč | 250 | 230x100px |
* V případě nedodržení garantovaných impresí bude cena reklamy dobropisována v odpovídajícím poměru.
Zápis firmy v mapě specialistů a prodejců
Firmám, které poskytují služby aplikace kontaktních čoček nebo prodávají kontaktní čočky v kamenné prodejně, nabízíme možnost zápisu v mapě specialistů a prodejců.
Podrobné informace o možnosti zápisu jsou uvedené na stránce Zápis firmy.
Profil značky
Profil značky je určen pro distributory kontaktních čoček a produktů pro péči o kontaktní čočky, kteří chtějí cíleně propagovat produkty svých značek. Profil značky obsahuje:
- stránka profilu firmy včetně obrázků, kontaktů a odkazů na vlastní internetové stránky
- zavedení všech produktů firmy do katalogu kontaktních čoček, roztoků, kapek, pouzder a příslušenství včetně odkazů na oficiální stránky produktů
- přidání loga značky do katalogu produktů
- přidání značky do filtru produktů dle výrobce
Cena ročního profilu značky je 10 000,- Kč bez DPH.
Soutěž
Soutěže patří mezi velmi oblíbené formáty mezi uživateli. Standardní doba jedné soutěže jsou 2 týdny. Soutěž obsahuje otázku se 3 možnými odpověďmi. Ze všech správných odpovědí jsou vylosovaní výherci. Zadavatel soutěže zajistí výhry, jejich předání nebo odeslání může zajistit zadavatel soutěže nebo redakce.
Upoutávka na soutěž je po dobu 2 týdnů umístěna na úvodní stránce. Cena soutěže je 3 000,- Kč bez DPH.
PR článek
PR článek je po dobu jednoho týdne zobrazován na první pozici v seznamu článku na úvodní stránce a v příslušné kategorii článků. Dále je kontinuálně zařazen v databázi článků, které se dynamicky zobrazují pod obsahem stránek na základě zařazení do příslušné kategorie. Do článku je možné vložit obrázky, odkazy, videa.
Cena jednoho PR článku je 3 000,- Kč bez DPH.
Přihlášení
Mapa specialistů a prodejců
Hlavní partner
18. 10. 2018 - Redakce
PowerBanka jako dárek při nákupu 2 boxů Biotrue ONEday - s těmi vám nikdy nedojde šťáva.
20. 6. 2018 - Redakce
Ve vybraných optikách: K nákupu 2 balení Acuvue Oasys roztok Complete zdarma.
18. 6. 2018 - Redakce
Letní akce k DAILIES AquaComfort Plus: 5 dní nošení zdarma a dárek k prvnímu nákupu. Mapa zapojených optik v odkazu.
Anketa
Jak často nosíte kontaktní čočky?
1-2x za týden | 22 x |
|
|
3-5x za týden | 13 x |
|
|
každý den | 50 x |
|
Celkem odpovědí: 85
Profily značek
AIR OPTIXTM AQUA | |
ACUVUE® | |
Bausch&Lomb | |
Coopervision |
AvairaAir Optix AquaAcuvue OasysPureVision 1-Day Acuvue TruEyeBiofinityDailies AquaComfort PlusSofLens 59